Jeg vil gjerne kjøpe

Her er en plass for å kjøpe og selge !
Har du noe du mangler, og vil kjøpe brukt ?
eller noe du skal kvitte deg med som andre kan ha behov for ?
Her er stedet for å annonsere kjøp eller salg ....
Alle kan lese og alle kan skrive, men innlegg fra uregistrerte må godkjennes først !

Moderator: Asbjørn

Svar
Eva

Jeg vil gjerne kjøpe

Legg inn av Eva » 25. september 2009 17:56

Nå har det seg at jeg har to drømmefangere på veggen over senga mi. De har hengt der i mange år, og har gjort nytta si.. Bleket og falmet i fargene som dem er..

Jeg skal nemlig gå i gang med å male soverommet mens gubbelure er borte de 6 ukene.. :bigsmile Men de drømmefangere skal jeg ikke ha med denne gang. Jeg lurer på om det er mulig at en av dere som er dyktige på å lage slike ville lage meg en? Ja, vet at det er til salgs, men den sier ikke meg noe som helst. Det jeg ønsker er en drømmefanger uten symboler... Jeg er klar over at jeg skal ha en drømmefanger hvor jeg setter på selv mine symboler. Symboler som betyr noe for meg.. Noen som skjønner hva jeg mener? Er det noen som er villig til å lage? Betalingen blir vi enige om...

La meg nå få høre, og jeg venter spent... :amen

Brukeravatar
Merete
Sted: Sør Trøndelag

Re: Jeg vil gjerne kjøpe

Legg inn av Merete » 25. september 2009 22:28

Må bare høre om jeg forsto deg rett; du vil ha en drømmefanger med bare spindelnettet og ringen rundt?
I så fall har jeg stuegulvet fullt av ringer i flere størrelser. De er laget i pil, som er dyrket i nabobygda mi.
Jeg kan godt lage en til deg, men du klarer da lett å lage en selv også :bra

Men bare si ifra om du vil ha en fra meg, så skal jeg lage den for deg :smile
Det gjelder å ha mot til å være den man er. Og ikke miste motet fordi man er den man er.

- Salon Gahlin

Eva

Legg inn av Eva » 26. september 2009 11:09

Har sendt deg svar på pm Merete! :flyfly

Eva

Legg inn av Eva » 29. september 2009 23:47

Den nydelige drømmefangeren fra Merete kom i dag. Var til og med ravnefjær, og jeg har litt ørnefjær.. Skal ordne resten til selv, men først skal noen søte krystaller skaffes til veie først. Messe den 9 - 10 og 11 oktober. Da finner jeg mange fine krystaller.. :lykk

Tusen takk igjen Merete! :klemme

Svar