Amulettarmbånd til salgs

Her er en plass for å kjøpe og selge !
Har du noe du mangler, og vil kjøpe brukt ?
eller noe du skal kvitte deg med som andre kan ha behov for ?
Her er stedet for å annonsere kjøp eller salg ....
Alle kan lese og alle kan skrive, men innlegg fra uregistrerte må godkjennes først !

Moderator:Asbjørn

Svar
Brukeravatar
Laila
Amulettarmbånd til salgs

Legg inn av Laila » 01. april 2009 15:06

Prosessene med å lage disse armbåndene kan være både lang og kronglete, og starter gjerne med at jeg ser de ferdige under meditasjon eller trommereiser. Jeg får da også vite hvilken type tre som skal brukes, hvilket symbol som skal på, og hvilke steinperler jeg skal bruke. Etter det har de vært med på en trommereise for å hente kraft til dem, samt at det er lagt masse healing i dem. Man kan si at disse armbåndene er amuletter, men formet som armbånd for å være litt mer anvendelige :) Pris for disse er 300 kr pr stk.

Begynner først med et armbånd med symbol for good luck, med indisk agat, svarte glassperler og metallperler. Sølvfarget lås :)
Bilde

Neste på lista er happiness, med indisk agat, svarte glassperler og metallperler, sølvfarget lås :)
Bilde

Så et med symbolet blossom; blomstring. Lavaperler, svarte og fargede glassperler, gullfarget lås.
Bilde

Armbånd med mountain range, som står for gode utsikter. Perler av fancy jaspis, svarte og brune glassperler og rødbrune treperler. Sølvfarget lås.
Bilde

Armbånd med solsymbol, perler av grønn turmalin :) Svarte og fargede glassperler, gullfarget lås :)
Bilde

Armbånd med raincloud, som også står for gode utsikter. Perler av rhodonitt, svarte glassperler, sølvfarget lås :)
Bilde

Armbånd med symbolet for teepee, med lavaperler, svarte og fargede glassperler og gullfarget lås :)
Bilde

Dette har også et solsymbol, men et annet enn det over. Perler av moseagat, svarte og brune glassperler, rødbrune treperler og sølvfarget lås :)
Bilde

Så det foreløpig siste jeg har bilde av, sommerfugl med perler av indisk agat, svarte og brune glassperler, sølvfarget lås :)
Bilde

Hvis det er noe som er interessant, ta kontakt med meg enten her inne eller på telefon 469 67814 :)

Klem fra Laila :)
Min vei er innenfor sjamanismen :) Tromma leder meg :)

Eva

Re: Amulettarmbånd til salgs

Legg inn av Eva » 01. april 2009 19:30

Nydelig Laila, du er virkelig kreativ! :bra :klemme

Svar