Indiansk støtteforening, har også nettbutikk

Her er plassen for kurs, aktiviteter, og butikker / varer man vil omtale.
ALle kan lese, men man må være reg bruker for å kunne skrive.
Annonsører ; gi meg et ord, så skal vi se om ikke din annonse kommer inn også....

Moderator: Asbjørn

Svar
Brukeravatar
Laila

Indiansk støtteforening, har også nettbutikk

Legg inn av Laila » 03. desember 2009 20:24

Vet ikke helt hvor jeg skal legge dette, men føler at det bør ligge et sted som er synlig for alle. I helga var jeg altså på alternativmessa i Molde, og kom i kontakt med lederen for indiansk støtteforening. Han driver en non-profitt organisasjon som samler inn midler for å hjelpe trengende indianere i Dakota. Litt om indianernes levekår finner dere her: http://www.helptheindians.com/index.php?option=com_content&view=article&id=46:lakota-indianernes-levestandard&catid=1:nyheter&Itemid=200034#comments

De har også en nettbutikk, der en kan handle ekte indiansk håndtverk til en overkommelig pris.. og samtidig støtte en god sak. Det er mye som trengs, vinteren har kommet for fullt der nå. Familier lever i hus med store sprekker som man kan se gjennom, temperaturer langt under null, og uten råd til å varme opp husene. Det er mange måter man kan støtte på. Selv har jeg valgt å handle litt der, blant annet to skjorter, en jakke, sweetgrass... og mer kommer det til å bli. I stedet for å riste på hodet, snu blikket ned og ikke bry meg har jeg valgt å reklamere for dette gode prosjektet. Innimellom sitter jeg og strikker varme sokker, som skal sendes over så snart de er ferdige.

Dette er ikke et prosjekt som er over selv om vinteren går over til vår. Disse medmenneskene trenger vår støtte, og de trenger det NÅ. Så hvis dere som meg ikke har blitt ferdig med julegavene ennå, hva med å gå inn og ta en titt? Det ligger også en del info inne på sida, deriblant youtubevideoer som viser forholdene i reservatene.

http://www.helptheindians.com
Min vei er innenfor sjamanismen :) Tromma leder meg :)

Svar