Hei, du må registrere deg for å se hele forumet. Klikk her ! 
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Politikk - å tale de som er "uttafor" sin sak !

Her er plass for alt annet du vil dele med folket.
Her er det full lesetilgang for alle, og uregistrerte kan og sende inn innlegg, men disse MÅ godkjennes før de blir vist !

Moderator: Asbjørn

Politikk - å tale de som er "uttafor" sin sak !

Innlegg Asbjørn 22. Februar 2009 11:32

Noen av dere vet det allerede, andre kansje ikke, men foruten alt annet jeg er involvert i, finnerer vi også politikk !

Her i Florø hvor jeg bor, var det etpar karer som satt en kveld og diskuterte. De fant ut at de hadde flere forskjellige saker de gjerne skulle ha fått frem i politikken, - spesielle saker hvor det var de som var "nederst på samfunnsstigen" som ble taperene enda en gang.

Det dreide seg om helse og sosial, rusproblematik , med mer.

Dermed satte disse to karene igang, og la opp til at de skulle inn i bystyret. Den ene døde etter en drukningsulykke i Danmark, omtrent halveis i valgkampen... Så da ble Knut Andor Nesse den som stod igjen som "politikerspire".

Valget i 2007 nærmet seg med stormskritt, og jeg fikk da spørsmål fra Herdis Seim ( Flyvertinne), som også hadde involvert seg i saka, om jeg kunne assistere med noe utskrifter. Og da ble jeg involvert. . .
Det hører til i historien at Knut Andor faktisk kom inn i bystyret, og har nå klart å få frem de "svakes" saker ved flere anledninger.

Dette har gitt så gode resultater i politikken, at vi nå vil forsøke å starte opp Demokratisk Solidaritet på landsbasis !

Og igjen er jeg involvert, vi har / hadde noen "statiske" websider, hvor det gikk litt tid mellom hver oppdatering, da han som styrte med de websidene har for mye annet å ta seg av. Han fortjener en takk også, for den innsatsen han har gjort for partiet ! Uten ham ville det ikke blitt websider på det tidspunktet ! Siden vi nå skal forsøke å gå landsdekkende, har han sagt at han ikke har tid og anledning til å følge opp websidene, og dermed fikk jeg spørsmålet om jeg kunne få igang noe.

Nye websider er nå igang, på http://www.demsol.no både med "joomla-avis" og forum.
Så ; er du interresert i politikk, så ta en kikk !
Og vil du være med å tale de som ikke kommer frem med sine saker sin sak, så involver deg om du vil !
Og ikke minst ; spre infoen om at Demokratisk Solidaritet er kommet for å bli landsdekkende !

mvh Asbjørn

mvh Asbjørn !
Skype Me™!
Image
Brukerens avatar
Asbjørn
Forumadministrator

Hvorfor ikke ta en tur til Asbjørns samarbeidspartner:

www.paranormal.no !

Ps: Sponsing av forum kan gjøres av hvem som helst, firma, privatpersoner, osv.
Kontakt oss for å bli sponsor om du/dere ønsker !

Søk på områdene her og på paranormal.no : Eller søk på hele internett her :

Gå til Alt Annet - Public Adgang !

Denne plassen er ledig til DIN annonse ! Kontakt oss : Her finner du kontaktperson !
Annonsering med både tekst og bilder. !

Hvem er i forumet

Sjamanistisk Forbund.