Hei, du må registrere deg for å se hele forumet. Klikk her ! 
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Skravletråd.. om alt og ingenting..

Her er plass for alt mulig, men ikke grovheter, eller uhøflige innlegg.
Også gjester kan skrive, men innlegg må godkjennes av moderator før de blir tillatt.

Moderator: Asbjørn

Re: Skravletråd.. om alt og ingenting..

Innlegg Eva 18. Oktober 2008 19:22

Takk jenter, skal dekke på til tre ekstra.. :fest Og ja, MaDonna vet du er her noen ganger.. :love:

Kan ikke si jeg er proff nei, bare en glad amatør.. Har hatt god hjelp av kursene som bladet Digital foto kommer ut med hver måned. Det er mange tips og ikke minst gode kurs i blant annet lightroom, photoshop blant annet.. Kan sikkert manipulere bildene for å skape mer effekt og drama men det er ikke min stil nei.. Noe kan være ok, men jeg liker natur, kunst, portretter, og makro, samt dyrebilder... Nå har jo den yngste av mine barnebarn, blir 7 mnd i begynnelsen av nov blitt en riktig skøyer så jeg må øve meg på å knipse bilder av han for det er stadige morsomme øyeblikk.. To små sukkerbiter har han fått nede i munnen, og i formiddag var han her en tur. Fikk et som var ganske brukbar, får håpe det er skarpt nok.. :love:

Tro om fotball kampen er ferdig slik at vi starter på ostekvelden, og setter på The 4400 har den på dvd og mye overnaturlige evner i den serien.. :iiik
Brukerens avatar
Eva

Innlegg Hege P 19. Oktober 2008 15:51

De bærene som jeg silte ut av de likørene vi har laget
smakte blæææk..så det ble ikke så "artig" :drunk2 som jeg trodde(heldigvis he he :bigsmile )

Ble flott og klar farge på likøren..

I dag har jeg vært skikkelig lat,bare sløvet med PC`n for det meste..
Ungene driver med sitt og gubben skifter dekk og har ryddet bort hagemøbler..
Han reiser til o`store ytland igjen til
onsdag så greit å få det unna nå..

Har masse å gjøre til uka,men prøver å ikke tenke så
mye på det,og heller bare nyte at nå er nå..og nå gjør jeg ingenting he he :heart21

En liten healing på en skadet tå er alt å melde om av åndelige
aktiviteter i dag :flyfly

Har funnet frem lommeboka klar til tv aksjonen som
Margrethe var så grei og minnet oss på om..

Nydelig vær ute,men jeg sitter inne med levende lys og bare kooooser meg,
er lov å lade batteriene litt og vel :engel:

Blir vel en titt på først Lisa ,og så Åndenes makt i kveld tenker jeg..

Ha en trivelig søndagskveld :klemme
Hege P
http://www.liveinyourlight.com/
Reconnective healing og the reconnection

There are two way's to live your life..
One is though nothing is a miracle..
The other is as though everything is a miracle..
~Albert Einstein~

:under_stjernene
Brukerens avatar
Hege P

Sjamanistisk Forbund.

Innlegg Hege P 19. Oktober 2008 19:10

Eugenie skrev:He he , kjenner meg så godt igjen der Hege Erica :) Har ikke gjort noen ting
idag jeg heller...................... Alt er blitt utsatt til i morgen :bigsmile
Har lagd middag og det er det eneste, ellers så har jeg sløvet rundt lest litt og
lekt meg med energiene i hendene. De er sååååååå intense noen ganger, det brenner!

Så resten av dagen blir vel enda sløvere foran pc :lole3 :comp1

He he..ja..leker seg med energiene..det må til..he he..
deilig å kjenne dem..vite at dette er ekte :ooom

:heart21
Hege P

~Albert Einstein~

Brukerens avatar
Hege P

Sjamanistisk Forbund.

Innlegg Margrethe 19. Oktober 2008 20:00

*snurt*
Jeg og vil leke med energier...
Skal en leke fjortiss er det viktig å være buse fri.... Tvinger på alle en nuss:) Meeen d ble ikke like morsomt i små skala.. Finne nytt bilde etter hvert:)
Brukerens avatar
Margrethe

Sjamanistisk Forbund.

Innlegg Hege P 19. Oktober 2008 21:32

Margrethe skrev:*snurt*
Jeg og vil leke med energier...

Les *vekk din indre healer* og se om noe skjer med
deg og da vel.. :tounge
Trenger ikke ha noen forkunnskaper eller noe..
De aller aller fleste vil merke noe av kun boken alene..
få merker ingenting,og noen mye.
sånn ellers er det også lærerikt og skrevet med humor og selvironi..
'Jeg digger den boka.. :lykk

Hepp :060
Hege P

~Albert Einstein~

Brukerens avatar
Hege P

Sjamanistisk Forbund.

Innlegg Hege P 27. Oktober 2008 17:21

Jeg har lagt vaskekluten på hylla..i morgen blir
jeg innvadert av proffer..da skal jeg kun sortere ut..kaste/beholde..deilig :whew
Disse folka skal holde på her
i flere dager fremover til resten av huset er helt som det var igjen sånn cirkus..
til det er rent og normallukt hvertfall ..gleder meg til å kunne
bruke hele huset igjen.. :ooom

I dag skal vi ha deilig tagitelle med kjøttsaus til middag..nammenamm :spaghetti

En fin uke ønskes dere alle :love:

:060
Hege P

~Albert Einstein~

Brukerens avatar
Hege P

Sjamanistisk Forbund.

Innlegg Laila 27. Oktober 2008 19:54

Dagen i dag har vært litt rar for å si det på den måten. Våknet jo opp kl 7 av alarmen på mobilen, det vil si, våknet opp er en klar overdrivelse. Jeg var så trøtt at jeg ikke så land på en god stund. Så jeg satt en stund for meg selv før jeg vekket Marie. Fikk klarhet i når jeg skal avgårde og levere rammene, og klarhet i at det å lage rammer for andre er noe jeg bare unntaksvis kommer til å gjøre. Jeg tjener ikke noe på det, rett og slett. I forhold til arbeidet jeg legger ned er fortjenesten lik 0. Så noen store ordrer på rammer er det siste gang jeg tar på meg. Da fortsetter jeg heller med trommebyggingen :love:

Etter å ha kjørt Marie på skolen dro jeg hjem og begynte å skrape på et elgskinn jeg har til avhåring. Begynte kl 10, bare avbrutt av en matpause holdt jeg på til halv sju i kveld. Så nå stinker det "dritt" av meg, og jeg er veldig sliten i hodet. Sitter bare og gaper og gjesper. Noen som vet hvordan det er når man er så sliten at man ikke orker å spise? Slik er det jeg har det nå.

I morgen skal jeg pusse vekk noen merker av skrutvinger på de rammene, og eventuelt flikke på de som ikke er "bra nok". Så har jeg en skjøt på en ramme jeg skal lime, første laget. Optimistisk som jeg er så hadde jeg egentlig tenkt å ta det også i dag, men den gang ei. Akkurat nå orker jeg ikke engang tanken på å gå ned på låven, har egentlig mest lyst til å gå og legge meg, kl 8 på kvelden :roll: Kunne nok trengt en skikkelig vitamininnsprøytning, noe som gir skikkelig energi. Det er noe av grunnen til at jeg på onsdag drar og leverer de rammene, i stedet for å sende de i posten. Fin avveksling, og så blir det kjekt å treffe han som har bestilt rammene, og ikke minst hans kone :) Positive personer kan man ikke få nok av i sin omgangskrets, og jeg tilbringer vel mer enn nok tid alene. Setter faktisk veldig pris på alenetiden også. Kunne bare tenkt meg at jeg fikk tid til å bruke naturen mer, annet enn til jobbing. Men det er vel en tid og et sted for alt.

Etter at jeg laget Marie sin tromme, lovet jeg meg selv at jeg ikke skulle lage noen flere slike små trommer. Er faktisk mer jobb med de enn med en stor tromme. Men så laget jeg en til meg selv, og så, ut av det blå, kom det bestillinger på tre slike til. Noen har hørt lyden i Marie sin, og synes den er så nydelig :) Så av respekt for "faget" og for de som skal ha trommene har jeg sagt ja likevel. Og jeg føler på meg at det kommer til å bli flere slike. Har bestemt meg nå at for hver bestilling av skinn så bestiller jeg minimum ett skinn ekstra, det er en fin måte å lage opp trommer for salg på. Og ikke minst sparer man porto på den måten, for portoen er den samme om man bestiller ett skinn eller tre.

Ja ja, føler meg utbrent i kveld, burde vel egentlig gått og trommet. Vi får se hva som skjer. Først av alt skal jeg koke meg ny kaffe. :coffe2 For legger jeg meg nå så våkner jeg kl 5 og får ikke sove mer. Å stå opp kl 8-9 når man er hjemme alene for så å begynne å jobbe kl 10-11 må da være bra nok?
Min vei er innenfor sjamanismen :) Tromma leder meg :)
Brukerens avatar
Laila

Sjamanistisk Forbund.

Innlegg Ma Donna 29. Oktober 2008 11:55

Slik ser det ut hos meg i dag!
Og det snør stadig!
Bilde
Bilde
Brukerens avatar
Ma Donna

Sjamanistisk Forbund.

Innlegg Eva 29. Oktober 2008 14:01

Virkelig har det kommet snø hos dere MaDonna! :eek Det var frost her og en minusgrad.. Men snøen kommer okke som om man vil eller ei! :engel:

Jeg har vært på fuglejakt i dag i min egen stue.. I går hengte jeg opp en meisebolle rett fremfor stuevinduet, har hatt fuglebesøk i går og i dag av en kjøttmeis-pia! Første bilde fikk jeg adrenalinet opp og våget nesten ikke å puste så bildet ble ikke så skarpt som jeg ville. Men i dag fikk jeg tatt et men vet ikke om det ble bedre tiltross for at jeg hadde satt opp stativ og rigga til kamera og innstilling. Har jo ikke dagslys så lenge så jeg får håpe på full klaff i morgen.. Det er utrolig spennende og morsomt, og jeg må vel gå til anskaffelse av en fuglebok tenker jeg.. :flyfly

Ønsker dere alle en fin ettermiddag, og det er flott at du Hege Erica har fått vaskehjelp i huset.. :lrose
Brukerens avatar
Eva

Sjamanistisk Forbund.

Innlegg Ma Donna 29. Oktober 2008 14:54

Hi-hi!
Jepp! Fuglebok MÅ man ha!

Jeg har nå fylt opp fodreautomaten (som står på toppen av stolpen) med 3 kg solsikkefrø!
Og meisene er allerede i gang med å tømme den!

Blir spennende å se dine fuglebilder! :klemme
Brukerens avatar
Ma Donna

Sjamanistisk Forbund.

Hvorfor ikke ta en tur til Asbjørns samarbeidspartner:

www.paranormal.no !

Ps: Sponsing av forum kan gjøres av hvem som helst, firma, privatpersoner, osv.
Kontakt oss for å bli sponsor om du/dere ønsker !

ForrigeNeste

Søk på områdene her og på paranormal.no : Eller søk på hele internett her :

Gå til Alt mulig vi kan tenke oss å snakke om - for alle !

Denne plassen er ledig til DIN annonse ! Kontakt oss : Her finner du kontaktperson !
Annonsering med både tekst og bilder. !

Hvem er i forumet

Sjamanistisk Forbund.