Kan det bli for mye?

Steiner, krystaller, osv, finner du plass til her !
Registrert bruker for å skrive, - alle kan lese.

Moderator: Asbjørn

Svar
Brukeravatar
Merete
Sted: Sør Trøndelag

Re: Kan det bli for mye?

Legg inn av Merete » 10. februar 2010 13:46

Shine skrev:Jeg har noen krystaller som jeg går med hver eneste dag. 2 i bukselommen og 2 rundt halsen. Og så kom jeg til å lure på om det kan bli for mye? Sånn at virkningen til den ene stenen overkjører eller hindrer virkningen i en annen...? Og finnes det krystaller som absolutt ikke passer sammen? Kom bare til å tenke på at det bør jo være en viss balanse i ting.. Eller kan man bare lesse på seg med krystaller og håpe på "mye bedre tider"?
Kan bare svare av egen erfaring; less på med det du føler er riktig! Ifølge lærebøkene skal man bare bruke et par tre forksjellige i slengen, men følger vi noen gang lærebøkene da? Nope! Blir jo som å lese bruksanvisningen FØR man skal montere en Ikea hylle, det jo :amen
Det gjelder å ha mot til å være den man er. Og ikke miste motet fordi man er den man er.

- Salon Gahlin

Brukeravatar
Heksepusen
Sted: Øde sted i Akershus

Re: Kan det bli for mye?

Legg inn av Heksepusen » 10. februar 2010 19:02

Hahahaha!!! Jeg gjør som deg jeg Merete jeg slenger på de stenen jeg føler for, så sånn sett så kan manjo si at skal man følge boka sitter vi og gir feil råd.
Men bøker er bare til bruk når man er i sterk tivl.
Jeg pleier og ha favoritten mine bergkrystall og Rosenkvarts jeg de er faste med følger, eller så lesser jeg på med deg jeg føler er riktig.
Ps Gråstein virker den også.
Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år

Svar