litt forundelig.

Spørrekroken !
Her kan du spørre om alt mellom himmel og jord !
Spørsmål fra gjester må godkjennes av moderator før det blir vist !
Vi forbeholder oss retten å slette spørsmål dersom vi finner de upassende ! Dette kan og medføre restriksjoner på avsenders IP adresse !

Moderator: Asbjørn

Forumregler
Her kan alle spørre om hva de vil.
Dersom vi kan svare, skal vi gjøre et forsøk på det.
Spørsmål må godkjennes før de blir synlig, eller avvises og slettes uten ytterligere varsel.
Klager på sletting av spørsmål aksepteres ikke !
Svar
Brukeravatar
Heksepusen
Sted: Øde sted i Akershus

litt forundelig.

Legg inn av Heksepusen » 28. januar 2010 11:17

Familien min var så heldig og har fått noen Skarbèr som lingner på disse
[img]Scarab550bc.jpg‎%20(288%20×%20445%20punkter,%20filstørrelse:%2042%20KB,%20MIME-type:%20image/jpeg)[/img]
Men etter at vi har begynt og gå med dem har både jeg og mannen min kjent samme dragningen om at vi bare må dra til Egypt, hvorfor kan ingen av oss svare på og vi er ikke akkurat dem som liker å dra så langt vekk heller.
Jeg har ogaå merket det at når hun som vi fikk disse av kom tilbake derifra sto bare luften og dirett av energier rundt henne, jeg syns nesten at det var litt mye, men det gikk veldig greit og ha disse energien rundt seg også, var slike fredfylte og rolige eneriger.
Jeg kan også si at jeg har nå fått helt tilla bå disse Skarabène men de må komme derifra.
Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år

Eva

Re: litt forundelig.

Legg inn av Eva » 28. januar 2010 12:18

Ja de kommer derfra. Veldig sterke energier i Kongens Dal, Karnak templet og pyramidene. Er flott i Egypt og 5 timer flyreise fra Oslo til Hurghada, og buss derfra til Luxor er ca 5 timer.
Er en opplevelse å ha med seg ja... :smile

Brukeravatar
Heksepusen

Legg inn av Heksepusen » 29. januar 2010 09:15

Jeg tviler ikke, venninden min driver og maser fryktelig om at jeg må bli med nedover og bare oppleve det som er der, jeg tror eller jeg vet nok at det blir en tur på oss om ikke så lenge.
egypt og bare stede er jo som en magnet som trekker enn til seg så her er det ikke tvil en gang.
Jeg gleder meg litt da.
Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år

Eva

Legg inn av Eva » 30. januar 2010 23:34

Kjekt å gå der å glede seg.. Mye historie og pågående selgere er det...

Teller på knappene om det blir Spania eller Kreta på oss, lengter etter litt sol og varme nå.. :wx

Brukeravatar
Heksepusen

Legg inn av Heksepusen » 31. januar 2010 17:33

Takk for tipse Eva, skal huske det.
Ja det er deilig og gå å glede seg til noe.

Brukeravatar
Merete
Sted: Sør Trøndelag

Legg inn av Merete » 01. februar 2010 16:50

Hm... er det bare jeg som ikke ser noe bilde? :confused
Det gjelder å ha mot til å være den man er. Og ikke miste motet fordi man er den man er.

- Salon Gahlin

Brukeravatar
Asbjørn
Forumadministrator
Sted: Florø
Kontakt:

Legg inn av Asbjørn » 01. februar 2010 18:40

Det er nok et bilde som ikke har kommet på plass, enten her eller på en annen server.

Men det går an å legge inn bilder direkte i deler av dette forumet , ved å bruke "Laste opp vedlegg" nederst i skriveskjema. rett under lagre, ok, avbryt tastene.

Eksempel :
hjort2.jpg
( Her ser vi to hjorter på et jorde, midt på dagen, rett ved hvoedveien der jeg kjører med lastebil...)
FOrsøk og å klikke på bildet..

Jeg mener dette er omtalt et annet sted i forumet, som en mulighet.
Så her kan vi laste rett opp, på andre fora må vi laste via andre servere.

A

mvh Asbjørn !
Skype Me™!
Image

Brukeravatar
Heksepusen

Legg inn av Heksepusen » 03. februar 2010 16:49

Skla få lagt inn nytt bilde jeg. Må bar få kablen til mobilen igjen i kveld så nytt bilde kommer.

Svar