Tromme til salgs

Her er en plass for å kjøpe og selge !
Har du noe du mangler, og vil kjøpe brukt ?
eller noe du skal kvitte deg med som andre kan ha behov for ?
Her er stedet for å annonsere kjøp eller salg ....
Alle kan lese og alle kan skrive, men innlegg fra uregistrerte må godkjennes først !

Moderator:Asbjørn

Brukeravatar
Laila
Tromme til salgs

Legg inn av Laila » 11. desember 2008 21:46

Nå har jeg en tromme som jeg ikke vet hvem skal ha. Det vil si at jeg har sett vedkommende, men vet ikke hvem det er :) Så jeg legger ut bilde av den her, så kan folk kjenne om det føles riktig. Hvis jeg ikke selger den på nett så blir den tatt med på messe i Ålesund :) Pris for denne er 2200 inkludert porto. Tromma er laget med ramme av furu finer og reinskinn. Motiv er en grå ulv, men det var ikke så lett å få med på bildene. Det lyste sånn av den ulven at jeg måtte ha mange forsøk for å i det hele tatt få ta noen bilder av den. Så var det også veldig aktivitet rundt meg i går når jeg malte. Jeg fremholder fortsatt at jeg ikke KAN å male, men jeg får god hjelp.

Det er blitt foretatt noen reiser for denne tromma. Blant annet har jeg tatt en reise for ramma, der jeg har takket treet for dets gave og det samme er gjort for skinnet. I tillegg har jeg tatt reiser for å finne ut hvilken kraft som ligger i den, og ikke minst å samle dette til en samlet kraft som er lagt i tromma. Jeg har også tatt en reise for å finne ut om den skulle males, og hvilket motiv. Så det er en omfattende prosess. Først et bilde av framsida:

Bilde

Så et nærbilde av motivet, så nært som mitt mobilkamera tillot meg å komme:

Bilde

Deretter baksiden:

Bilde

På grunn av at jeg ikke bruker noen mal blir ikke disse trommene helt runde. Men de får den formen de skal ha. Føles riktig å gjøre det på denne måten, eneste jeg bruker er et "kryss" av tre inni for at det skal holde sånn noen lunde målene. Denne er ca. 50 cm i diameter. Lager også trommer på bestilling, men i så tilfelle ville jeg regnet med litt leveringstid, da det tar 3-4 uker så kaldt som det er nå fra jeg legger ut materialer til tromma er ferdig til levering.
Min vei er innenfor sjamanismen :) Tromma leder meg :)

Brukeravatar
Merete
Sted:Sør Trøndelag

Re: Tromme til salgs

Legg inn av Merete » 11. desember 2008 22:17

Nydelig tromme!
Men dessverre ikke min....

Du er utrolig flink! :bra
Det gjelder å ha mot til å være den man er. Og ikke miste motet fordi man er den man er.

- Salon Gahlin

Brukeravatar
Hege P
Sted:Østlandet
Kontakt:

Legg inn av Hege P » 12. desember 2008 14:00

Kjempefin tromme..du er så flink til dette :heart21
Hege P
http://www.liveinyourlight.com/
Reconnective healing og the reconnection

There are two way's to live your life..
One is though nothing is a miracle..
The other is as though everything is a miracle..
~Albert Einstein~

:under_stjernene

Eva

Legg inn av Eva » 15. desember 2008 14:11

Kjempefin tromme, men jeg har den jeg skal ha... Men hvorfor får jeg opp han Asbjørn her... :confused

Brukeravatar
Asbjørn
Forumadministrator
Sted:Florø
Kontakt:

Legg inn av Asbjørn » 15. desember 2008 23:02

Tromma er meget flott, men tror heller ikke at denne er for meg... ;-)

Den kommer når den skal komme... men jeg har en følelse av at den tromma jeg skal ha, allerede har vært i bruk . . .
At den ikke er "blodfersk" så å si ;-)

At tromma skal ha "erfaring" med seg. . ;-)

A

mvh Asbjørn !
Skype Me™!
Image

Brukeravatar
Laila

Legg inn av Laila » 15. desember 2008 23:23

En tromme kan ha med seg masse erfaring om den er nylaget også, det kan nemlig være, som med min, at det er en reinkarnasjon av en gammel tromme, en som finnes i åndeverdenen men som materialiserer seg ved å gi kraft til en ny tromme :)

Brukeravatar
Asbjørn
Forumadministrator
Kontakt:

Legg inn av Asbjørn » 16. desember 2008 00:28

Laila skrev:En tromme kan ha med seg masse erfaring om den er nylaget også, det kan nemlig være, som med min, at det er en reinkarnasjon av en gammel tromme, en som finnes i åndeverdenen men som materialiserer seg ved å gi kraft til en ny tromme :)
Så den "gamle" tromma kan være en jeg har brukt før, altså ;-) spanande !

A

mvh Asbjørn !
Skype Me™!
Image

Brukeravatar
Laila

Legg inn av Laila » 16. desember 2008 17:45

Det som er viktig er at den som lager trommen evner å ha kontakt med disse gamle kreftene, og klarer å legge de i tromma. Det krever en viss grad av fokus, både på person og kraft. Har fått meg mang en overraskelse når jeg har laget trommer. Men du har helt rett i at denne tromma ikke er din Asbjørn, din kommer senere når tiden er inne. Om den kommer fra meg eller ikke, det gjenstår å se. :love:

Brukeravatar
Margrethe
Sted:Trønderriket

Legg inn av Margrethe » 04. januar 2009 22:21

Asbjørn skrev:
Laila skrev:En tromme kan ha med seg masse erfaring om den er nylaget også, det kan nemlig være, som med min, at det er en reinkarnasjon av en gammel tromme, en som finnes i åndeverdenen men som materialiserer seg ved å gi kraft til en ny tromme :)
Så den "gamle" tromma kan være en jeg har brukt før, altså ;-) spanande !

A
Kan de "arves" da? Eller havne i nye eieres hender etter at tidligere er "ferdig" med den? Eller er det du mener med reinkarnasjon kanskje?
Type Asbjørns tromme er ikke ny, men av eldre årgang fysisk?
Skal en leke fjortiss er det viktig å være buse fri.... Tvinger på alle en nuss:) Meeen d ble ikke like morsomt i små skala.. Finne nytt bilde etter hvert:)

Brukeravatar
Asbjørn
Forumadministrator
Kontakt:

Legg inn av Asbjørn » 04. januar 2009 22:41

Margrethe skrev:Hvne i nye eieres hender etter at tidligere er "ferdig" med den?
Type Asbjørns tromme er ikke ny, men av eldre årgang fysisk?
Der er du inne på noe jeg har sett for meg, en tromme som HAR vært i bruk, men nå ligger på "vent" . . .

A

mvh Asbjørn !
Skype Me™!
Image

Svar