Håper dere liker dem.
Moderator: Asbjørn
|
Forumregler
Her kan du vise alle de bilder du vil. Bilder som er ulovlig etter Norsk lov, er dog ikke tillatt ! Bilder fra uregistrerte brukere vil ikke bli vist før de er godkjent av moderator / administrator.
7 innlegg • Side 1 av 1
Mitt magiske sted.Dette stede er der jeg finner roen best. Her er det nesten magisk steming og man får veldig god kontakt med naturen.
![]() ![]() ![]() Håper dere liker dem. Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år
![]() Re: Mitt magiske sted.Vakkert som et eventyr
Tusen takk for at du delte disse bildene med oss ![]() Hege P
http://www.liveinyourlight.com/ Reconnective healing og the reconnection There are two way's to live your life.. One is though nothing is a miracle.. The other is as though everything is a miracle.. ~Albert Einstein~ ![]()
Re: Mitt magiske sted.Tusen takk alle sammen.
Ja det blir det, kan si at stemingen på disse bilden er skapt kunn ved hjelp av solen og jeg synes disse bilde sier mer enn stede gjør i virkligheten. Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år
Re: Mitt magiske sted.Perfekt sted for en trommeseremoni
Min vei er innenfor sjamanismen
Re: Mitt magiske sted.Tusen takk det med ånde var fint at du påpekte for da er det ikke barejeg som merker dem der.
Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år
Re: Mitt magiske sted.Et nydelig sted, og takk for titten av noen fine bilder.. Virker veldig trolsk og magisk der ja..
![]()
Re: Mitt magiske sted.Tusen takk
Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år
Hvorfor ikke ta en tur til Asbjørns samarbeidspartner:
7 innlegg • Side 1 av 1
|
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest |
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest