MSN - problemer

Her er plass for alt annet du vil dele med folket.
Her er det full lesetilgang for alle, og uregistrerte kan og sende inn innlegg, men disse MÅ godkjennes før de blir vist !

Moderator:Asbjørn

Svar
Eva
MSN - problemer

Legg inn av Eva » 30. mars 2009 20:53

Nå kan jeg fortelle at sist jeg chattet med Laila på MSN, fant jeg ut senere på kvelden at jeg skulle oppdatere den. Som sagt så gjort så lasta jeg ned oppdateringene. Om dere tror det eller ei, ble det himla trøbbel. Maskinen låste seg, og jeg fikk starta den på nytt. Men oppdateringen gjorde det slik at det var plent umulig å logge seg inn på nettet. Jeg prøvde alt. Men jeg kom ikke på nett, og maskinen låste seg gang på gang. Jeg fjernet cookies, og gudene vet hva men like tullat var pc.

Måtte gå til det skritt å avinstallere den på min bærbare maskin, og da det var gjort kom jeg inn på nettet igjen. Maskinen har vært knusle god siden da. Så Laila, jeg kan chatte med deg men da avhenger det av at du sender en sms og jeg jager gubbelille vekk fra hans stasjonære pc for den gamle versjonen av MSN er på den, og jeg skal ikke oppdatere på den bare så du vet det...

Vet fra tidligere år at MSN fører med seg trøbbel på mine pc, og maskinen har måttet bli formatert for at den skulle funke.. :eek

Brukeravatar
Laila

Re: MSN - problemer

Legg inn av Laila » 30. mars 2009 21:32

Så surt da Eva :( På grunn av treigt nett har jeg unnlatt å oppdatere msn, noe som kanskje er like greit når jeg hører hvilke problemer du har hatt. Og det gjelder det samme for deg vet du, bare å sende en sms eller ringe hvis det er noe :klemme
Min vei er innenfor sjamanismen :) Tromma leder meg :)

Eva

Re: MSN - problemer

Legg inn av Eva » 30. mars 2009 22:29

Mye tull med msn.. Min datter har en ny maskin hun fikk også problemer med oppdateringa.. Sender enten mail eller sms Laila om det skulle være noe! :klemme

Svar