Moderator: Asbjørn
|
8 innlegg • Side 1 av 1
Hege har bursdag!!!Masse gratulasjoner på dagen, Hege!!!
Det gjelder å ha mot til å være den man er. Og ikke miste motet fordi man er den man er.
- Salon Gahlin
![]() Re: Hege har bursdag!!!Tusen takk
![]() Dagen har vært super, fikk marsipankake på jobben, og gulløredobber med diamanter i.. ble jo helt satt ut jeg, men sånn er det vel å være jubilant Og så hadde de laget krone til meg som jeg måtte ha på hode og bli tatt bilde av Snart kommer gubben hjem, og han har med mat, så jeg slipper å lage middag.. du verden.. dette kan man bli vant med he he ![]() Hege P
http://www.liveinyourlight.com/ Reconnective healing og the reconnection There are two way's to live your life.. One is though nothing is a miracle.. The other is as though everything is a miracle.. ~Albert Einstein~ ![]()
Annonsering med både tekst og bilder. ! Re: Hege har bursdag!!!GRATULERER MED DAGEN , SNUPPA
Så masse du har opplevd i dag da....du har helt sikkert fortjent det vennen ! Dagen er ikke over enda Tro er å se lyset med hjerte, når øynene bare ser mørket som ligger foran !
Reconnective Pracitioner og Reiki Master
Annonsering med både tekst og bilder. ! Re: Hege har bursdag!!!Gratulerer så masse fra meg også !...
Ikke forspise deg nå da A
Annonsering med både tekst og bilder. ! Re: Hege har bursdag!!!Treig jeg da.. men bedre sent enn aldri
Min vei er innenfor sjamanismen
Annonsering med både tekst og bilder. ! Re: Hege har bursdag!!!Tusen takk dere
![]() Hege P
http://www.liveinyourlight.com/ Reconnective healing og the reconnection There are two way's to live your life.. One is though nothing is a miracle.. The other is as though everything is a miracle.. ~Albert Einstein~ ![]()
Annonsering med både tekst og bilder. ! Re: Hege har bursdag!!!Kommer litt sent jeg også men gratullerer så mye med dagen.
Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år
Annonsering med både tekst og bilder. ! Re: Hege har bursdag!!!Gratulerer med dagen, jeg sendte deg hilsen på Facebook så gjør jeg det her også... Godt å høre at dagen var flott, og at du har kost deg!
![]()
Annonsering med både tekst og bilder. !
Hvorfor ikke ta en tur til Asbjørns samarbeidspartner:
8 innlegg • Side 1 av 1
|
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest ![]() Partiet som er for og med de på og under grasrota |
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest