Skravletråd.. om alt og ingenting..

Her er plass for alt mulig, men ikke grovheter, eller uhøflige innlegg.
Også gjester kan skrive, men innlegg må godkjennes av moderator før de blir tillatt.

Moderator:Asbjørn

Brukeravatar
Asbjørn
Forumadministrator
Sted:Florø
Kontakt:
Re: Skravletråd.. om alt og ingenting..

Legg inn av Asbjørn » 02. november 2008 15:30

Stilig !

A

mvh Asbjørn !
Skype Me™!
Image

Eva

Legg inn av Eva » 02. november 2008 18:33

Stilig fugl det der! :bra I går jaktet jammen meg skjæra eller sjura som vi sier her nord på kjøttmeisen. Himmel og hav for en ertekrok av en fugl.. I dag har jeg ikke sett kjøttmeisen, men det kan være fordi været er dårlig.. Regn og mye vind.. Og i går kveld starta fingrene mine å verke og begynte å hovne kraftig opp. Blir lite skriving grunnet at det er vondt.. Jeg tror det skyldes at jeg ikke har tatt mine omega 3 kapsler i en hel måned grunnet at jeg skulle drikke mangostanjuice.. Nå tar jeg begge deler, og håper at både vær og fingre er bedre i morgen.

God bedring til Laila, og jeg håper din pc vil vare til tross for litt søl på den.. :klemme

Brukeravatar
Hege P
Sted:Østlandet
Kontakt:

Legg inn av Hege P » 02. november 2008 21:56

Stilig bilde .. :bra
Hege P
http://www.liveinyourlight.com/
Reconnective healing og the reconnection

There are two way's to live your life..
One is though nothing is a miracle..
The other is as though everything is a miracle..
~Albert Einstein~

:under_stjernene

Brukeravatar
Laila

Legg inn av Laila » 03. november 2008 22:48

Nå har jeg litt sommerfugler i magen... Det kommer ei dame hit i morgen som skal hente og innvie tromma si her. Det føltes ikke riktig for henne å innvie tromme noe annet sted. Dette er ei som har vært innom her en gang tidligere, i forbindelse med kurs. En slektning jeg ikke ante at jeg hadde, som har vist seg å bli en god venninne. Eneste som "ergrer" meg litt er at jeg ikke har fått vasket og ryddet så mye som jeg egentlig ville. Men når hun ser trommeverkstedet mitt kommer hun nok til å forstå.

I går kom det en sms med spørsmål om jeg kommer på møte i morgen kveld i alternativt forum Molde. Det har kommet en del spørsmål derfra om jeg ikke snart kan starte mitt eget opplegg, og jeg vurderer rett og slett å starte en sirkel for healing og selvutvikling, muligens også med innlagte kurskvelder. Jeg har tenkt at jeg ikke har tid til dette, men det har vel egentlig bare vært en unnskyldning for min egen feighet. Kvelden i Molde ga meg den selvtilliten jeg trenger for å kunne gå ut og med mitt eget. (Hørte jeg noen si endelig??? ) :latterbrøl

Ellers så har jeg undersøkt hva det koster, sånn ca å leie stand på sagaforlagets messer. De ligger rundt 3000 for en liten stand, og det er ikke uoverkommelig. Men har nok tenkt å satse på mer enn bare salg da. Må ta med noen trommehealinger, og kanskje en workshop. I tillegg til standleien kommer jo transport til og fra (ikke så veldig dyrt hvis jeg kan kjøre selv) og overnatting. Når messa begynner kl. 11 på formiddag, og man må regne med at det går tid til å rigge opp også, og varer til kl 19 i to dager, så gidder i alle fall ikke jeg å kjøre i tre timer en vei... Så det blir to overnattinger i tillegg. Nå har jeg jo litt tid å fikse det der på, det er ikke før siste helga i februar. Så jeg må vite om jeg har barnefri den helga, det lar seg ikke kombinere å ha med barn på dette, når man skal stå der alene.

Og nå skal jeg gå og finne senga. Vil være rimelig uthvilt i morgen når jeg får besøk :) Gleder meg!!! Men altså litt sommerfugler i magen :bigsmile
Min vei er innenfor sjamanismen :) Tromma leder meg :)

Brukeravatar
Asbjørn
Forumadministrator
Kontakt:

Legg inn av Asbjørn » 03. november 2008 22:55

Ja, det går ikke alltid slik vi selv planlegger ;-) heheh, du får så mye å gjøre at du ikke har tid til vanlig jobb . . hehe

kose deg !

mvh Asbjørn !
Skype Me™!
Image

Brukeravatar
Laila

Legg inn av Laila » 04. november 2008 17:29

Ser sånn ut ja Asbjørn :) Innvielsen av tromme gikk greit det, jeg fikk da guidet henne gjennom seremonien. På forhånd hadde jeg tilkalt de som skulle tilkalles og gjort klart rommet. Vi fikk masse og god kontakt der oppe i dag, og det som skulle ta noen timer viste seg å ta hele dagen. Etter innvielsen tok jeg henne med på en rundtur i skogen, inkludert å vise henne akkurat der emnene til hennes trommeramme hadde ligget. Hun hadde ingen problemer med å forstå hvorfor jeg hadde valgt akkurat det stedet der til å legge ut emnene.

Både hun og jeg fikk en hel rekke bekreftelser, og hun fikk også en overføring av kraft som var det sterkeste hun noen sinne hadde opplevd. Hun fikk også møte guiden sin, og han var veldig fornøyd med at hun endelig "hørte etter", det er tydelig at hun er på riktig vei :) Vet at jeg kommer til å gjøre en og annen seremonien sammen med henne, dette har jeg visst siden jeg så henne første gangen :) Vi hadde også en del sterke opplevelser i skogen med tydelig nærvær, småfolket viste seg for oss :) Heldigvis var de veldig fornøyd med at jeg tok henne med meg dit, på mine spesielle steder, hun følte seg velkommen der.

Nå i skrivende stund sitter vi og skal forberede oss til møte i Molde, de skal ha møte om tarot i kveld. Jeg har blitt etterlyst av ei som ikke har lyst til å komme dit i kveld hvis ikke jeg kommer. Og Marie har veldig lyst til å være med, hun maser på meg om vi ikke skal kjøre snart... Hun vet at hvis hun blir lei av å høre på foredragsholderen så kan hun gå på loftet der og se på barnekanal. Så får det bare våge seg at det blir sent for en gangs skyld. Vi har lagt oss tidlig flere kvelder på rad nå :)

Ha en fortreffelig kveld folkens, la kraften være med dere :lrose

Brukeravatar
Hege P
Sted:Østlandet
Kontakt:

Legg inn av Hege P » 04. november 2008 19:48

Laila dette var kjempegreier å lese..helt herlig..

Og ja..jeg sier ENDELIG :bigsmile :klemme

Kjempestolt av deg :heart21 (kiss) :bighug
Hege P
http://www.liveinyourlight.com/
Reconnective healing og the reconnection

There are two way's to live your life..
One is though nothing is a miracle..
The other is as though everything is a miracle..
~Albert Einstein~

:under_stjernene

Brukeravatar
Laila

Legg inn av Laila » 04. november 2008 23:37

Vi kom hjem for omtrent en time siden, slitne i hodet men med påfyll. Er godt å komme seg litt ut i blant. Nå sitter jeg ikke anonym i bakgrunnen lenger heller, er ikke redd. Frykten for å stikke seg fram er mer eller mindre borte, og jeg merket meg at respekten for meg hadde steget mange hakk siden minimessa. I dag fikk jeg også spørsmål fra hun som var her og innviet tromme om ikke hun kunne være med meg på messe i Ålesund og hjelpe til. For hun syntes det var så mye enklere å selge ting for andre enn for seg selv :) Hun driver og lager vakre smykker som hun kanaliserer ned, og jeg ser jo selvfølgelig for meg at vi kunne stilt ut våre ting sammen. Det er ingen motsetningsforhold med det. Så hvis hun tar seg av salgsdelen, så kan jeg ta meg av den åndelige biten. Det må jo bli perfekt!

Snakket også snarest med noen stykker til, og det ser ut som jeg skal i gang med å starte en sirkel for healing og selvutvikling her. Og en naturlig utvikling fra det er jo egne kurs. Jeg kan ikke sitte og tenke at jeg ikke har tid til det, jeg får bare finne tid til det. For det er jo greit å ha noen flere strenger å spille på. Har ikke lyst til at dagene skal gå over i ren rutine.

I morgen er det på`n igjen med rammer og trommebygging, har tenkt å lage opp noen trommer nå. He he, den ene tromma jeg hadde på lager hadde jeg vel ca en uke før den ble solgt. Rakk akkurat å legge den ut her før den fant eieren sin :) Og det viser jo at det ikke er "farlig" å lage opp trommer, også som jeg ikke har bestilling på. Men må jo prioritere de bestillingene jeg har inne da. Så nå venter jeg bare på skinn som skal komme i posten :)

Brukeravatar
Asbjørn
Forumadministrator
Kontakt:

Legg inn av Asbjørn » 05. november 2008 00:11

Bra, Laila !

Det er kjekt å høre !

A

mvh Asbjørn !
Skype Me™!
Image

Eva

Legg inn av Eva » 05. november 2008 01:17

Først og fremst henstiller jeg til Laila! Endelig! :lykk Kjempeflott å høre om opplevelsene og at dama hjelper deg med salgsdelen på neste messe! :klemme

Jeg har ikke vært på forumet her tidligere i dag. Jeg har nemlig kasta meg inn i strikkingen, og i røykekutt.. Hva jeg strikker for noe? Jo, for den som er nysgjerrig er det pulsvarmer.. Godt å ha noe på henda på vinteren om man skal ut å ta bilder.. Det er bare å strikke rett hele veien jo.. Selv en kløne som meg klarer det..
At jeg nå er inne i røyekutt kommer av at jeg er lut lei av å stå ute å fryse levra av meg, og at den bestemmer over meg. Nå har jeg tatt kontroll og fått hjelp av legen + at jeg tar Champix ved siden av.. Har sprukket to ganger før, så nå skal jeg stå løpet ut, og i neste måned starter treningen. Jeg skal bli meget sunn nemlig! :eek

Ellers er jeg forbanna på " Sjura" eller dere kaller den vel skjære eller noe sånt.. Den jager unna kjøttmeisen, og går løs på meisebollen. Jeg må klekke ut en annen plan! Jo, selvfølgelig trenger den også mat, men den er bare blitt litt upopulær her nord grunnet overtroen som følger med.. Håper kjøttmeisen kommer tilbake.

Er bare innom som snarest må lese ferdig boka før jeg finner køya.. God natt.. :lrose

Svar