Forsøk på kanalisering

Her er plassen for å kunne skrive dikt, fortellinger, osv du vil dele med alle som ønsker å lese !
Leseadgang for alle ( også gjester og søkemotorer ), reg bruker for å skrive !

Moderator:Asbjørn

Svar
Brukeravatar
Laila
Forsøk på kanalisering

Legg inn av Laila » 24. desember 2008 01:30

Tenkte jeg skulle forsøke meg på en aldri så liten kanalisering, for første gang i mitt liv. Jeg bad om at ordene bare måtte komme til meg, og dette er hva som dukket opp. Om det er et resultat av min egen tankevirksomhet eller om det er snakk om en kanalisering, vel.. døm selv, for jeg har ikke peiling. Uansett håper jeg at disse ordene kan gi dere noe mening, sånn som det gjorde for meg.

Nå skriver vi snart 2009. Det gamle året er på hell, et nytt år er i emning. Nytt år, nye muligheter. Nye venner som skal treffes. En fremmed er kun en venn du ikke kjenner. Vær bevisst og vær i deg selv i det året som kommer. Ikke vær redd for kraften som strømmer gjennom deg akkurat nå. Alt er slik som det skal være. Utviklingen vil skje fort fremover, men ikke fortere enn at du vil klare å holde tak i den røde tråden. Hvis du noen ganger vil komme til å føle at dette er for stort for deg, at du er i ferd med å miste fotfestet, så ikke nøl med å be om hjelp. Vi er hos deg alltid, bare en tanke unna. Men vi kan ikke assistere deg hvis ikke du spør oss om hjelp. Du må ønske den hjelpen for at vi skal kunne gripe inn.

Verden er i stadig forandring, og bevisstheten endrer seg fra dag til dag. Vit at dette er en naturlig utvikling, og tillat deg å følge med på hva som skjer. La ikke frykten bli det som hindrer deg i å bli det du kan være. Frykt er en illusjon, det er ikke det som er DEG. Som alle andre på jorden er du en del av altet, det som skaper helhet og balanse. Alt rundt deg, inkludert deg selv, har fortjent den samme respekten og den samme kjærligheten.
Min vei er innenfor sjamanismen :) Tromma leder meg :)

Brukeravatar
Merete
Sted:Sør Trøndelag

Re: Forsøk på kanalisering

Legg inn av Merete » 24. desember 2008 09:43

Tusen takk, Laila!
Nydelige ord som må tygges på i jula :smile

Gjør det egentlig så mye om det kalles kanalisering, eller ikke?
Det viktigste er budskapet. At man kjenner at det rører ved strenger langt inni oss.
Og for meg er det du har skrevet både helt riktig, og samtidig gjenkjenner jeg det inni meg.

Nok en gang: Takk for gode ord :tilbe:
Det gjelder å ha mot til å være den man er. Og ikke miste motet fordi man er den man er.

- Salon Gahlin

Brukeravatar
Asbjørn
Forumadministrator
Sted:Florø
Kontakt:

Legg inn av Asbjørn » 24. desember 2008 10:42

Dette er en kombinasjon, Laila !

Du kanaliserer tanker, og setter dine ord på dem - føler jeg... ;-)

Noe som kan gjøre det vanskelig å spesifisere hva som er deg og hva som kommer "ovenfra".

Men det viktige er essensen - innholdet....

Takk ! ;-)

Asbjørn

mvh Asbjørn !
Skype Me™!
Image

Brukeravatar
Laila

Legg inn av Laila » 24. desember 2008 21:44

Du har sikkert rett Asbjørn :) Har som sagt ingen trening på å kanalisere for å få ned budskap på den måten der, det er vel gjerne ikke det der som er min "greie". Likevel, det var sikkert en mening med at disse ordene skulle fram, så jeg lar det stå. Ønsker alle sammen en riktig god jul og et enda bedre nyttår :)
Min vei er innenfor sjamanismen :) Tromma leder meg :)

Brukeravatar
Hege P
Sted:Østlandet
Kontakt:

Legg inn av Hege P » 25. desember 2008 17:36

Fine ord :heart21

Fortsatt God Jul :klemme
Hege P
http://www.liveinyourlight.com/
Reconnective healing og the reconnection

There are two way's to live your life..
One is though nothing is a miracle..
The other is as though everything is a miracle..
~Albert Einstein~

:under_stjernene

Svar