en slik en skal jeg ønske meg.

Steiner, krystaller, osv, finner du plass til her !
Registrert bruker for å skrive, - alle kan lese.

Moderator: Asbjørn

Svar
Brukeravatar
eile-joha
Sted: Fredrikstad

en slik en skal jeg ønske meg.

Legg inn av eile-joha » 08. november 2009 15:22

Kikket litt på lars rolle siden nå. Og der tittet jeg litt på Jade stein. Og der fant jeg dette:
Et nyfødt kinesisk barn får et stykke jade, som er utskåret som en hengelås, for å låse barnet til livet,

En slik en skal jeg ha når barnet kommer.. :) Så hvis noen har sett disse et sted, kan dere gi meg beskjed da?? Hvis ikke får vi kjøpe inn en del jade stein å begynne å skjære ut selv ;) hoho... øvelse gjør jo mester. :) :whew

Brukeravatar
Heksepusen
Sted: Øde sted i Akershus

Re: en slik en skal jeg ønske meg.

Legg inn av Heksepusen » 08. november 2009 17:39

Skal holde øynene åpne jeg vennen
Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år

Brukeravatar
Merete
Sted: Sør Trøndelag

Legg inn av Merete » 08. november 2009 19:22

Tok et raskt søk på ebay.com
Skrev inn "jade lock" i søkefeltet.
Da dukket det opp masse spennende :smile
Ta gjerne kontakt med meg før du bestiller, hvis du ikke har handlet på ebay før. Litt lett å bli lurt :confused
Det gjelder å ha mot til å være den man er. Og ikke miste motet fordi man er den man er.

- Salon Gahlin

Brukeravatar
eile-joha

Legg inn av eile-joha » 08. november 2009 19:49

Takk skal du ha pusen:)

Og Merethe, takk:) var ikke sikker hva jeg skulle søke på jeg, så det var utrolig snillt av deg. Jeg har aldri bestillt noe på E-bay før så jeg sier takk for tilbudet til å kontakte deg.:) Skal inn å søke der nå å se hva jeg finner for noe spennende:)

Brukeravatar
eile-joha

Legg inn av eile-joha » 08. november 2009 20:02

http://cgi.ebay.com/5199-Antique-Chines ... 35a49390db Falt for denne jeg da.. står den er antikk da. eneste som tiltrakk meg. men noe sier meg å vente litt. Så det kommer sikkert flere i min vei etterhvert. Nå vet jeg iallefall hva jeg skal se etter. ;)

Brukeravatar
Heksepusen
Sted: Øde sted i Akershus

Legg inn av Heksepusen » 08. november 2009 20:32

Syns du skal følge magefølesen din jeg vennen. mener den at du skal vente så gjør du det, mener den at dette er den så tar du den. kjenn litt på det.
Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år

Brukeravatar
eile-joha

Legg inn av eile-joha » 09. november 2009 09:02

Ja, kan nok være greit å vente litt. Jeg tenkte jeg skulle høre med min bror som for tiden befinner seg i Thailand om han kan finne noe der. :)

Svar