Kan der være drømmefangeren.

Spørrekroken !
Her kan du spørre om alt mellom himmel og jord !
Spørsmål fra gjester må godkjennes av moderator før det blir vist !
Vi forbeholder oss retten å slette spørsmål dersom vi finner de upassende ! Dette kan og medføre restriksjoner på avsenders IP adresse !

Moderator: Asbjørn

Forumregler
Her kan alle spørre om hva de vil.
Dersom vi kan svare, skal vi gjøre et forsøk på det.
Spørsmål må godkjennes før de blir synlig, eller avvises og slettes uten ytterligere varsel.
Klager på sletting av spørsmål aksepteres ikke !
Svar
Brukeravatar
Heksepusen
Sted: Øde sted i Akershus

Kan der være drømmefangeren.

Legg inn av Heksepusen » 25. september 2009 18:48

Jeg sitter og lurer på en liten ting. Min datter har en drømmfanger som hun har hat siden hun ble født, hver gang hun sover på det rommet den henger så er hun veldig urolig våkner flere ganger i løp av natten, har mareritt går i søvne osv. Jeg byttet rom får og se om det hjalp og det gjorde det, hun sover som den lille engelen hun er. Nå etter noen netter på det gamle rommet er det tilbake til urolig søvn og mareritt. Jeg lurer på om det kan ha noe med drømmefangeren jeg har renset den på alle måter med gjevne mellomrom. Noen som har noen ider?
Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år

Eva

Re: Kan der være drømmefangeren.

Legg inn av Eva » 25. september 2009 20:00

Får en følelse på at det ikke er drømmefangeren, men selve rommet.. Satte du opp drømmefangeren på det rommet hvor hun sov rolig? :roll:

Brukeravatar
Heksepusen

Legg inn av Heksepusen » 25. september 2009 20:30

Nei den står fremdels på det andre rommet. har ikke vile flytte den over.
Eneste jeg vet er at det av og til er noe energi kuler på rommet eller blinke lys som hun kaller dem. føler ike noe ellers.
Man skal latt naturen være for tukler vi med naturen går det galt. sitat Ronja 5 år

Eva

Legg inn av Eva » 25. september 2009 20:42

Du kan jo prøve en natt med drømmefangeren i det rommet hvor hun sover. Om det samme skjer igjen så vet man at det er drømmefangeren, visst ikke kan man utelukke det. :bra

Brukeravatar
Heksepusen

Legg inn av Heksepusen » 25. september 2009 20:44

Skal prøve det jeg.

Brukeravatar
Laila

Legg inn av Laila » 25. september 2009 22:59

Føler også det kan ha noe med selve rommet å gjøre, at lyskulene din datter ser er "motvekten", hvis du skjønner meg. Kan se på det senere hvis du vil, hvis det fortsatt er et problem. Hvis det er drømmefangeren som er problemet så har du selv sett at det ikke nytter å rense den sånn uten videre, da bør den nok brennes, og energiene føres tilbake til Moder Jord.
Min vei er innenfor sjamanismen :) Tromma leder meg :)

Brukeravatar
Heksepusen

Legg inn av Heksepusen » 26. september 2009 07:39

Jeg tar i mot all hjelp som jeg får jeg. Når dere begge to kommer og sier at det kan være rommet får jeg litt hetta.
( har bod i et hus som over hode ikke fantes noe godt i).
Jeg skal få hengt opp drømmefangeren på det rommet hun sover nå i dag så får jeg se i natt.

En liten ting som slo meg i natt når jeg var våken en runde er at hun har pratet om at hun har sombier ut av veggen på det rommet og moster i kotte. Men jeg har tatt dette for å være minsten sinne forsøk på og være lenger opp siden jeg ikke merker noe uten om i et hjørne på rommet der syns jeg det alltid er mørkt og skummelt (Er en lett måte og forklare det på). Minsten hadde nevnet dette sist hun sov hos mormor også men da at hun var glad for å slippe dem. Etter det besøke hos mormor har hun ikke sovet på det rommet.

Eva

Legg inn av Eva » 26. september 2009 11:01

Som Laila er inne på føler jeg at det er selve rommet. Ikke få hetta, det er bedre å overvinne sin egen frykt. Jeg har en god følelse for at ditt barn er veldig åpen. Når ungene forteller så bør man ta det på alvor. Jeg snakker av erfaring, og det verste man kan si at det er livlig fantasi.. Håper Laila kan hjelpe deg med dette heksepusen.. :klemme

Brukeravatar
Asbjørn
Forumadministrator
Sted: Florø
Kontakt:

Legg inn av Asbjørn » 26. september 2009 11:31

Sitter også med en følelse av at dette er noe Laila kan hjelpe deg med, - kansje du skal lære noe her, Heksepusen ;)
At du skal få instruksjoner fra Laila, og så gjøre det sjøl, som en del av utviklinga di ?
Kjenn på det, både Du og Laila, og se hva dere kommer frem til...

A :vismann

mvh Asbjørn !
Skype Me™!
Image

Brukeravatar
Heksepusen

Legg inn av Heksepusen » 26. september 2009 11:38

Jeg føler også det at Laila kommer med noe kloke ord her.
Jeg håper i alle fall at det ikke er noe som ikke skal være her. Noe sier meg at det er lærdom som ligger her og venter, vet ikke hvorfor men det har jeg følt siden jeg flyttet hit.

Svar